27 cze 2010

Dla odważnych - sałatka z truskawkami, rukolą i oscypkiem

Kiedy ta sałatka pojawia się na stole budzi konsternację, nawet moją.
Zawsze obawiam się czy takie połączenie może być jadalne.
A jednak - nie dość, że jadalne, to jeszcze pyszne.
Polecam szczególnie jako przystawkę.



Sałatka z truskawkami, rukolą i oscypkiem
dla 4 osób
przepis z Kuchnia czerwiec 2008


75 g truskawek
50g prawdziwego oscypka
garść wyłuskanych pistacji
35 g rukoli
oliwa extra virgin

Rukole umyć, osuszyć w suszarce do sałat.
Rozłożyć na talerzach, na niej położyć oczyszczone, przekrojone na pół truskawki.
Utrzeć oscypek na tarce o grubych oczkach.
Posypać pistacjami, polać oliwą.
Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z dodaniem tego oscypka. I jak dla mnie strzał w dziesiątkę- lubię mieszanie różnych smaków i aromatów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to połączenie w zupełości odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiscie, ze to bardzo dobre polaczenie. dzisiaj robilam pare podobnych salatek, tyle ze z bundzem.
    gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  4. mam odwagę na taką sałatkę
    wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się skusiła na taką sałatkę :) Połączenie truskawek ze szpinakiem i mozarellą już znam i bardzo mi pasuje. Podejrzewam więc, że i to by byłoby bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń